Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále „VOP“) upravují poskytování specializovaných služeb nabízených zejména na webu www.dryout.cz, www.problemysvlhkosti.cz a www.technickeinspekce.cz společnosti DRYOUT s.r.o., IČ: 070 36 183, se sídlem Brno, Líšeň, Strnadova 2371/1, PSČ 628 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, v oddílu C, vložce 105779 (dále jen „služby“).
1.1 Poptávku lze provést způsobem nabízeným a umožněným dodavatelem na webu nebo jinde (elektronický formulář atp.), písemně, faxem, e-mailem, telefonicky nebo osobně (viz kontaktní údaje).
1.2 Poptávka objednatele může (ale nemusí) předcházet uzavření smlouvy. Poptávka je výzvou ke zpracování a podání nabídky dodavatelem, nejde o závazné jednání k uzavření smlouvy.
1.3 Za pravdivost a úplnost údajů v poptávce, nabídce a jiné komunikaci s dodavatelem odpovídá objednatel.
2.1 Nabídka služeb dodavatele je návrhem na uzavření smlouvy, objednávka od objednatele jeho přijetím s účinky uzavření smlouvy. Uzavření smlouvy probíhá v rámci elektronické komunikace. Rovněž je možné uzavřít písemnou smlouvu nebo využít další možnosti dle odstavce 1.1. Telefonická objednávka vyžaduje dodatečné potvrzení v jiné formě. Dodavatel informuje předem objednatele, pokud již dojde k jednání směřujícímu k uzavření smlouvy (výslovným upozorněním, označením kroků za závazné apod.).
2.2 Vystavení nabídky s jinou než 100% zálohovou úhradou ceny brání prodlení objednatele s peněžitým dluhem vůči dodavateli.
2.3 Neurčí-li dodavatel jinak, je jeho nabídka z hlediska termínů dodání platná k přijetí 5 pracovních dnů, v ostatním 1 měsíc od vystavení; poté může být na vyžádání zaktualizována.
2.4 Při zaslání objednávky elektronickými prostředky zašle dodavatel objednateli E-mail s potvrzením jejího obdržení a fakturou.
2.5 Objednávka musí být vyplněna správně, pravdivě a úplně (nejméně v rozsahu povinných údajů), jinak může dodavatel smlouvu okamžitě zrušit, aniž by byl k čemukoli zavázán; veškeré náklady a škody s tím spojené zejména dle prokázané míry rozpracování služeb nese objednatel.
2.6 Objednat smí oprávněná osoba objednatele (sama fyzická osoba, statutární zástupce právnické osoby, pověřený zaměstnanec nebo zmocněný pracovník objednatele – dle údaje v objednávce). Dodavatel může zaslat žádost o verifikaci (potvrzení) obdržené objednávky některé oprávněné osobě a smlouva je uzavřena obdržením verifikace, na to bude objednatel v konkrétním případě upozorněn v E-mailu s potvrzením dle odstavce 2.4. Dodavatel si rovněž může vyžádat prokázání oprávnění k objednávce (plnou moc, pověření apod.) s odkladem poskytnutí služeb či zrušením v případě neprokázání. Jednání neoprávněné osoby, na základě které dodavatel provedl služby, zavazuje tuto osobu, která nahradí vzniklé náklady a škody.
2.7 Je-li vyžadováno či ujednáno zaplacení zálohy, je smlouva uzavřena vždy až dnem obdržení zálohy.
2.8 Pokud po uzavření smlouvy objednatel požaduje změny v rozsahu služeb nebo dojde ke změně či úpravě zadání (včetně změn technických a právních předpisů), může též dojít k odpovídající úpravě cen a termínu poskytnutí služeb.
8.1 V případě vyšší moci jako mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli stran (např. živelná pohroma, válka apod.), se přiměřeně prodlužují termíny pro poskytnutí služby o dobu trvání takové překážky a dobu potřebnou k překonání jejích důsledků. Totéž platí i v případě prodlení nebo jiné podstatné skutečnosti na straně třetích osob, kterou nemohl dodavatel ovlivnit, např. trvání lhůty nebo prodlení s vyjádřením či dodáním potřebných podkladů od orgánů veřejné správy, státních úřadů a organizací.
8.2 Právní vztahy mezi stranami vzniklé dle těchto VOP se řídí právním řádem České republiky, a to zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
8.3 Neplatnost či neúčinnost některého ustanovení VOP se nedotýká ostatních jejich ustanovení, která zůstávají platná a účinná. Vady formy lze oboustranně dodatečně zhojit.
8.4 Kde je to dle platných předpisů možné, pro všechny spory vznikající ze smluv a VOP a v souvislosti s nimi sjednávají strany příslušnost věcně příslušného soudu dle sídla dodavatele. Objednatel – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu o službách, pokud se ho nepodařilo vyřešit s dodavatelem přímo. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (stránky www.coi.cz , e-mail adr@coi.cz, web adr.coi.cz).